Strategie marketingowe - kiedy tak właściwie złożyć zamówienie na dodatki?

05:47 0 Comments A+ a-

Niektóre strategie pozwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne kontrahenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych lub znanych w pożądany sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie może wykorzystać słuszny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono ciągle powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu technologia antybakteryjna. W reklamie należy być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u klientów frustrację.

Sprawia, że czuje się on niepoprawnie i prowadzi do uczuć depresyjnych, które są w stanie nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, wypada, w takim razie być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama ma obowiązek dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, iż wpłynie na kompletny rynek docelowy artykułu.